vineri, 14 decembrie 2007

Jurnalul unei curve

Aveam 17 ani si eram indragostita de unul dintre baietii din cartier. Baiat cu bani, BMW argintiu seria 5, golanash de cartier, bine facut, geluit, imbracat misto. Ma tineam dupa el de cateva luni bune, dar imi daduse de inteles ca nu e el de nasul meu. El la 26 ani, cu bani si atatea femei la picioare, eu o amarata cu 4 fuste si 6 bluze pe care le purtam prin rotatie cu sora-mea.
Pana-ntr-o noapte in care intorcandu-ma impreuna cu sora-mea din club l-am gasit in fata blocului beat lemn, incercand sa deschida usa...
L-am ajutat sa intre, l-am urcat in lift si l-am dus pana in apartamentul lui (singura, ca sora-mea nu-l inghitea deloc). Acolo a adormit brusc pe canapeaua din sufragerie, iar eu am ramas sa-l privesc, ca o fata indragostita si proasta.
M-am asezat langa el si am adormit si eu acolo, chiar fericita. La un moment dat m-am trezit cu el peste mine si nu m-am impotrivit. M-a avut scurt, mai scurt decat m-as fi asteptat (cred ca m-a stropit in 5 minute). Nici prea dotat nu era.
Dupa ce a terminat m-a aplecat de cap cu intentia vadita de a mi-o baga in gura, ceea ce eu nu faceam pe vremea aia(recunosc ca eram proasta). M-am impotrivit. S-a ridicat si mi-a pus ceva de baut (whisky cream). Dupa prima gura m-am mai linistit, dupa a doua eram vesela. La al doilea pahar deja radeam. A scos o hartie de 100 Euro si mi-a spus ca e a mea daca i-o sug? O avea deja bleaga si mititica, si m-a pufnit rasul, cred ca si de la alcool. Atunci mi-a tras o palma care m-a ametit si cu o mana pe maxilarul meu, cu cealalta prinzandu-ma de par, mi-a bagat-o in gura. Nu m-am impotrivit deloc: eram beata, ametita de palma si imi era si foarte frica, asa ca am inceput sa fac ce-mi cerea.
Nu stiu cat a a durat(nu prea mult in orice caz), si a terminat, bineinteles la mine in gura.
Nu a scos prea mult, pentru ca isi mai daduse odata drumul, si chiar nu m-a deranjat deloc, dimpotriva, m-am bucurat ca s-a relaxat si calmat.
Mi-am luat hainele si m-am dus la baie. Cand m-am intors , imbracata, mi-a bagat suta intre sani si mi-a spus sa ma duc acasa. Am vrut sa scot banii si sa-I dau inapoi, spunandu-I ca nu sunt curva, dar m-a luat brusc de par si mi-a spus ca sunt proasta si ca daca nu iau banii imi mai da o bataie asa ca am plecat cu banii intre tzatze. Am ajuns acasa si am adormit brusc.
A doua zi, cand m-am trezit, mi-am amintit totul... M-am mirat ca nu eram foarte afectata ci doar mirata, ca sa zic asa. M-am dus in oras, am schimbat banii si mi-am cumparat o fusta mulata, scurta plus o bluza decoltata si m-am simtit foarte bine. Seara cand l-am revazut m-a chemat la el facand un semn scurt cu degetul. Mi-am netezit fusta trecandu-mi palmele peste coapse si am simtit ca din momentul ala am devenit curva.

Niciun comentariu: